13 JULI!

Inte hänt mycket alls idag, inatt var det så varmt så vi fick ta ner madrassen på golvet, och tempur madrass är ju aldrig skönt att ligga på golvet med, men det brydde man sig inte riktigt om, så det blev ju iaf lite svalare där nere på golvet. :D
Sen har jag varit så äckligt varm hela dagen och inte har jag kommit till stranden så vi fick bada i poolen, det var 29 grader varmt så det svalkade ju inte allt för mycket... 

I morgon så är det smaklösa igen, det suger rätt rejält men man får ju tänka på cashen, inte för att det heller är mycket att hurra för, men men.. så jag ska vara i stan 15.50 för att sen åka ända ut till Bläse fråga mig inte vart det ligger, långt åt helvete vad det såg ut på kartan som jag kollade på iaf, Sen fredag blir det kanske utgång, det får vi se hur det blir med den saken.. 

Ikväll händer nog inte heller sådär jätte mycket, fortfarande väldigt varmt och jobbigt så sitter med dörren och fönstrarna öppna för att försöka få lite korsdrag här.. =) 
Nu ska jag glo runt lite till

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0