12 JULI!

Idag bär det av till stranden igen tror jag, det är ju så fruktansvärt varmt ute, man håller ju näsan på att döö, det var nästan helt vindstilla här igår också så man kan snacka om att vara varm.
Men det blåste ganska skönt på stranden, då är det ju inte lika jobbigt att sola heller. :D

Nu är det bara 9 Dagar kvar till jag åker till Göteborg fatta hur peppad jag är.. Det ska bli sååå kul.. 
Ullared och Pink det är graj det, och så ska vi tydligen på någon strandfest i Göteborg också, ska bli riktigt nice.. 
Så nu är jag uppe i nästan 5000:- att shoppa loss för när vi åker, och det bästa ut av allt är att jag får pengar när jag kommer hem igen så behöver inte tänka på att jag måste spara tills jag kommer hem igen.... 
Sen är det ju faktiskt inte säkert att man hittar saker för alla pengarna heller, fast känner jag mig själv rätt så kommer jag absolut hitta saker för alla pengarna, någon gång måste man ju passa på att unna sig själv något! Börjar bli dags nu, får ju mat pengar av mamma också GREAT like hell! 

Nej nu får det väl bli att äta något innan vi ska åka iväg

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha nej det är inte jag heller. än.. haha ;) snart blir jag, eller rik och rik får mycket pengar snaart :D hehe



ska bli så jäävla skönt att komma ifrån sverige.

2010-07-12 @ 18:10:30
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha aw det förstår jag, bättre än inget alls ju :)



nja, jag började på det andra jobbet nu.. städjobb.. skit jobbigt och det var bara första dagen idag, vill inte ens tillbaka haha.. men man måste ju tänka på pengarna..

2010-07-12 @ 18:58:01
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: anesa

fin blogg! :D

händer då? ^^

2010-07-14 @ 01:29:03
URL: http://anesas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0