11 JULI!

Igår var jag som sagt på stångaspelen med smaklösa, dom drog ändå ganska mycket folk för att vara ute på det där mupp stället. xD dessutom kostade det 130:- att gå in :O, fina pengar det hahaa...

Idag blir det nog att åka till stranden, det är ju sån värme ute, helt sjukt.. men det är ju ganska skönt förutom att det kanske kunde blåsa lite mera, Jimmy vill att vi ska åka till stranden med hundarna men det vet jag inte om jag tycker... Platina är så gnällig orka hålla koll på henne hela tiden... då lär man få åka hem ganska fort igen och då känns det ju ganska onödigt faktiskt... 

Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt antar jag, är helt slut nu efter att ha varit på vift hela helgen typ. xD... Nu är det snart stockholmsveckan också, vet inte om jag ska skratta eller gråta?





Peace Out And Take Care





Kommentarer
Postat av: Nathalie

ajdå.. inte så kul att ha långt till havet så man kan svalka sig, jag har det rätt bra och nära till stan, stranden men det är för kallt i vattnet fortfarande tkr jag så kmr nog inte bada i sverige i sommar heller.. men ska snart till greekland så ska bada massor dåå :D



annars så jobbar jag för fullt! har precis avslutaqt min första jobb period och skla börja på det nya imorgon sen har jag loov igen haha

2010-07-11 @ 14:36:00
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaha åh vad skönt, vill också men nae sparar mig ett tag till haha det är kallt fortfarande tror jag vågar ej testa:D



jag åker den 8aug :)

2010-07-11 @ 16:15:48
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0