10 JULI!

Sitter just nu hemma vid sara.. Hon skulle in i duschen så jag passar på att skriva ett litet inlägg här.. =)
Igår festade vi, eller jag vet inte om jag ska kalla det för fest eller bara för en typ kväll där man dricker och tar det lugnt? :P

Var sen hemma hos en gammal klasskompis som hade för fest, ganska konstigt var det där men det är väl sånt som händer ibland, sen så gick vi tillbaka hem till sara igen, vi skulle egentligen gå ut men jag hade sån jävla skallverk så jag var tvungen att gå och lägga mig, och sova min skönhetssömn som inte alls brukar vara bra när jag har drukit hahaa...

Idag blir det som sagt att vänta på bussen först och främst så att jag kan komma hem igen, sen blir det stångaspelen med smaklösa ikväll... så får hoppas på att det blir roligt eller något.. I morgon är det söndag så jag antar att det kommer bli en såndär lugn och tråkig dag xD men det är ganska skönt ibland det också

Nu har jag väl inte så mkt mer att skriva här, det kanske kommer upp någon galen bild från igår här på bloggen senare, det får vi se =)

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack :) jo det är bra med mig, underbart väder vi har idag. :)

2010-07-10 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0