12 AUGUSTI!

Men Hej på er.. ;)
Idag händer nog inte så jätte mycket, ska kolla lite på the oc för jag fick det färdigt igår. :D Har börjat att se lite på säsong två men den är inte sådär jätte intressant så jag ser bara lite åt gången haha.. 

Senare idag ska jag till arbetsförmedlingen 
Wish me luck.. Det är ju intressant har inte varit där ännu och hade en tid i slutet på Juni, hon var sjuk då, och nu har jag en tid igen. Det var inte alls långt mellanrum, men men... 
Jag vill ha ett jobb nu :) Tänk att sitta hemma hela hösten annars, inte alls roligt kan det vara.. :P 

Kanske ska åka förbi mamma en sväng sen
Det hade kanske varit trevligt att hälsa på henne lite. :).. Vi var ju nere på medeltidsveckan häromdagen. Men det var inte alls sådär jätte mycket att se, så vi åkte och lunchade istället. :D Myspys det, Fick reda på att min systers dotter hade löss (igen) snacka om nojig jag blev, så jag satt mig och läste om huvudlöss förut.. Men hittade inte det jag sökte, jag undrade vart dom kommer ifrån, inte hur dom lever för det skiter jag i. xD.. Hu nu tycker ni säkert att jag låter som värsta äckelungen, men det var faktiskt inte jag som hade löss.. 

Så nu ska jag väl kolla lite på min fantastiska serie innan jag ska åka in till stan,
Jag känner mig inte ett dugg peppad för att gå på arbetsförmedlingen sen, men har inte mycket att välja på så det blir bara att bita ihop. ;) 


Medeltidsmarknaden. 

Platt hår eller vad? Haha.

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0