Torsdag

Jag har bara sååå tråkigt just nu.. så jag skriver ett litet inlägg nu då.=)..
I morgon är det kubb vm i rone.. Vet inte om man ska dit eller inte? Jimmy var lite sugen på att dra dit, men jag kommer antagligen att köra isf, hatar dagen efter när man har druckit liksom, och hur ska vi annars ta oss om jag inte kör? då måste vi be någon annan och betala massor med pengar. Det har jag ingen vidare lust med..

Idag har det inte hänt alls mycket, dom från Telia var faktiskt här förut, och gissa vad? NU ÄNTLIGEN funkar det som det ska. :D Vi får väl se hur länge det funkar också, men får hoppas på att det kommer göra det länge iaf... Så vad händer ikväll då gott folk? är det någon som ska hitta på något roligt? 
För min del vet jag inte alls vad som händer, Jimmy stack iväg till en kompis och här sitter jag och glor..

Hoppas såklart på att få det där samtalet idag, och så hoppas jag såklart på ett positivt besked. :D Men det återstår att se, man ska liksom inte ta ut någonting i förskott.. Det har jag allt lärt mig när jag var liten...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja klart absoluut :D kmr komma massor med bilder haha

2010-08-05 @ 19:26:58
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: tack (a) <3

2010-08-05 @ 19:34:57
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Girly

Går jätte bra men är slitigt som fan;P

Hoppas det funkar ett tag nu då kram Girly

2010-08-06 @ 15:22:02
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0