Tisdag

Idag har jag och Jimmy varit på stan
Jaa alltså efter han hade varit på hansa utbildningen färdig.. Jag bara "Åh Jimmy det är jätte mycket rea på stan nu klart att vi måste kolla läget"
Och oj så fel man kan ha, först tog det tid att försöka hitta en parkering, för alla verkade vara på stan just idag?, jag tycker gott folk kan ligga hemma och kolla på film när det regnar ute, HAHA..
Och rean var typ slut allt stans

Hur som helst så tyckte jag faktiskt att jag själv var värld lite saker idag så det slutade med att jag kom hem med en ny hårtork (har bara en resehårtork sen innan) en locktång eftersom jag slarvat bort dom i flytten och så en hund matskål till min lilla tini wini. Jag var också snäll och köpte ett spel till Jimmy som han så gärna ville ha, som han nu suttit och spelat hela kvällen  xD.. 

Jag köpte också två "kaffe glas" eller vad man nu brukar kalla dom för? inte för att jag dricker kaffe men eftersom att höstkänslorna börjar komma så vet jag ju att det snart börjar bli dags att dricka varm choklad så det är ju något positivt. =)

Och så har jag köpt Shampoo och Balsam från Franck Provost, kul att testa något nytt, vem vet det kanske funkar jätte bra till mitt hår? :) Mitt hår börjar se fruktansvärt ut med denna utväxt nu, men jag och Jimmy har ju en överenskommelse och jag tänker inte vara först med att bryta den.. :P. 



I morgon är det återigen Smaklösa och sen är det på lördag också, sen är jag av med den skiten för i sommar. :)

Har varit duktig och sökt lite jobb idag också.. nu är det bara till att vänta på svar Wish Me LUCK!


Kommentarer
Postat av: Girly

Du får berätta om schampot funka bra.

Jag är apotekstekniker egentligen men nu arbetar jag åt mina föräldrar med design osv

2010-08-04 @ 05:50:00
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0