This is my life? :P

Sitter just och funderar på om det blir någon teater ikväll eller inte? 
hur som helst så spelar det inte så jätte stor roll då jag ändå har hört att den ska vara skit dålig, men samtidigt så hade det kanske varit lite kul att veta? 
Den börjar om 50 min isf och jag bor ju bara 5 min ifrån så det är ju bra med det..

Men jag har en sån "bra" pappa som verkligen har så jätte mycket tid med mig och så.. not
Kan tycka att han har kunnat höra av sig redan igår om hur det blir, med tanke på att han visste det redan igår, istället skiter han fullständigt i det och kommer som sagt antagligen höra av sig typ en halvtimme innan den börjar eller så hör han inte av sig alls om det inte blir något..

Skulle jag då säga till han att börja höra av sig i tid så ska jag ju faktiskt vara väldigt tacksam över att jag faktiskt får följa med han nu när han har fixat fribiljetter och allt... Men jag är ledsen det funkar inte så! Egentligen iaf, men han vet att jag inte kan säga ifrån till han så han kommer antagligen att hålla på så här hela livet.. 

Fick också frågan av han om jag sökt jobb på mc donalds men över min döda kropp som kistlock att jag skulle söka jobb där.. (sorry alla som jobbar där) men jag vill inte sponsra den kedjan, då tyckte han att jag skulle söka jobb på MAX istället, men vill inte jobba med sånt skit, då är jag hellre arbetslös kan jag säga!

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Christine

Tycker du? :O Nej, det tycker iaf inte jag! :) Ja, allt är bara bra med mig tack! Lite trött men annars är det kanon :D Själv?

2010-08-19 @ 15:06:19
URL: http://chriztine.blogg.se/
Postat av: Christine

Haha nej, jag var bara uppe länge igår ;) Härligt att höra! :) Jo, men om man bara vet hur mna vill ha det så går det nog bra! Du anar inte hur länge jag satt med min design. Jag hade ingen bild i huvudet om hur jag ville ha det, men när jag till sist visste hur jag skulle ha det så gick det väldigt fort! :)

2010-08-19 @ 15:16:45
URL: http://chriztine.blogg.se/
Postat av: josfin gard

Haha(Y) jag väntar till fotbolls träning börjar annars s gör jag inget :) självdå?!?!?!

2010-08-19 @ 15:21:01
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0