Fredagen den 13 kan man lugnt säga!

Sitter här ute på landet i min ensamhet.. Inte alls så roligt faktiskt!
Min "Kära" pojkvän som jag just nu är riktigt irriterad på frågade mig förut idag om vi skulle hitta på något ikväll, jag ville ha en svar på vad vi skulle göra isf? eftersom att det inte händer speciellt mycket.. Efter en stund så har han hört av sig till sin kompis och bestämmer sig för att dra in till stan, Lite förvånad blev jag 
Och helt plötsligt var det
hej då
jag måste till bussen som gällde.

Ja han lovade dyrt och hederligt att han skulle ta bussen kl 21.40 hem.. Han visste att jag skulle sitta hemma och vänta på han, Sen hör han av sig nu för ett tag sedan och säger, Hej jag tar den sista bussen hem.. Vilket är en buss som går kl 00.40 inatt.. Så JAA jag blev faktiskt fruktansvärt irriterad, självklart ska han få göra vad han vill och allt vad det nu heter, MEN LITE FRAMFÖRHÅLLNING TACK! och ja ni tycker säkert att jag låter som värsta tönten nu när jag faktiskt tycker att han har gjort fel.. Men vet ni? Det skiter jag i isf.. För jag tycker att han har gjort fel!

Fråga inte mig om vi ska göra något ikväll och innan vi hunnit prata färdigt komma på att han ska åka in till stan med någon annan.. och lova inte att ta en buss hem och istället komma på att han inte alls tänker ta den! 

Så hur som helst så blev jag dissad av min pojkvän ikväll, så här sitter jag och glor och har inget att göra, känns inte allt för roligt ska underhålla mig själv tills kl 1? eller vem har sagt att jag tänker sitta uppe och vänta på han, kan lika gärna ta en fet sömntablett och gå och lägga mig, vad låter bäst? :P 



Min stora kärlek här i livet Platina ♥

Kommentarer
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

sv: en film är ju alltid trevligt att titta på :P

2010-08-13 @ 21:31:07
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

haha näää de blir superlugnt.. själv då`??

2010-08-13 @ 21:38:33
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: jag ska bara ta det lugnt :P själv?

2010-08-13 @ 22:17:36
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Johanna

jag och en kompis satt och kollade film och hade det trevligt

2010-08-14 @ 01:10:16
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: M_N Melinda

Härlig bild på vovven! Typ rogivande på nåt sett :)



sv. tack, din med

2010-08-18 @ 22:17:27
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0