Fredag!

Det har inte hänt så mycket idag heller för ovanlighetens skull ;)
Inte känns det så jobbigt att det inte händer något speciellt heller, det är ganska skönt faktiskt. :D 
Så i morgon händer det lite mer iaf, då är det Smaklösa för sista kvällen.. hoppas på att det blir en jävla massa folk.. skulle vara roligt.. :D Ska väl kanske ta med mig kameran för en gång skull så ni kanske kan få se en bild på det vackra bandet? haha.. Det återstår att se om det blir några kort eller inte.. 

Sen efter smaklösa är det någon fest i lärbro? tror jag att det var iaf.. Jag och Jimmy åker nog dit en sväng iaf, vi har fått tag i en som kan köra också så då kommer vi hem klokt igen och allt sånt där.. Hundarna får vara i hundgården sålänge. =) men det brukar dom inte lida av speciellt mycket.. 

Och vad händer ikväll då? Jag måste bara åka in till stan för att köpa choklad, Känner mig så jävla sugen på det, haha så det blir min lilla uppgift ikväll, det stänger ju vid 10 så jag måste åka in snart. :) 
Väntar bara på att Jimmy ska bli färdig i duschen..

Och nu är han färdig så får kasta oss in i bilen och åka iväg =)
Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0