En helt jävla vanlig MÅNDAG

Nu är det väl ändrade planer som vanligt.
Här vågar man aldrig hoppas på någonting för det kan ju faktiskt vara så att det inte händer iaf..
Hur som helst så skulle vi ju hitta på något idag, Jag frågade Jimmy om vi två skulle gå på bio.. Han säger, jag ska bara gå in och fråga grannarna om dom vill följa med också, efter han gjort det så blev det till att boka biljetter till allihopa då.. Jaa och sen försvann han igen för att tvätta en lastbil och vad gör jag? JO GISSA? sitter och väntar på han som vanligt! Inte nog med att han alltid försvinner han lyssnar heller aldrig på vad man säger, hallå har hjärn cellerna tagit slut eller något? eller har du aldrig haft några?
Och det bästa av allt, vill man ha reda på någonting så får man fullständigt dra ur han vartenda lite ord, eller heter det kanske bokstav?

Hur som helst så ska vi se bröderna karlsson, får väl hoppas på att filmen är bra..
mitt humör kanske blir lite bättre då också, men hallå vadå jag kommer snart? och har väntat på han i en och enhalv timme nu, vem bryr sig? antagligen ingen, ville bara få ur mig lite ilska innan.. xD

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Girly

Vi hade en toppen kväll.

Kul med bio

2010-08-02 @ 17:46:40
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Var filmen bra?

natti girly

2010-08-03 @ 01:27:35
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Fortsätter jobba med designen, städ & trädgården i dag du då?

2010-08-03 @ 11:22:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0