9 AUGUSTI

Nu är jag tillbaka.. ;)
Vi var ju på fest i lördags, det spårade ur totalt som det alltid gör när Jimmy dricker, men whatever, 
och igår var han full och bakis hela dagen, så det blev inte alls mycket gjort, det var inte speciellt bra väder
heller så det blev att ligga hemma och kolla på film :) Mysigt..

Vi kollade igenom hela serien av tusenbröder om det är någon som kommer ihåg den serien, den gick typ på 1an 2001 så det är ju ett tag sen.. Jag tycker den är jäkligt bra iaf. :D

Idag har vi inte gjort så mycket heller, vi var inne i stan en sväng och åt lunch, vi skulle nog egentligen göra lite
mer saker men utan motivation så det blev väl att åka hem igen.. men det gjorde inte så jätte mycket...
I morgon blir det att åka in till stan igen, för då blir det att kolla in dårarna som leker att det är medeltid här


Med andra ord checka in medeltids veckan.. Med Mamma, Jimmy, kanske stora syster, min andra stora systers barn Julia.. Det blir säkert intressant eller något =)

Och nu blir det snart sängen, för det blir upp tidigt i morgon eftersom att mamma alltid är piggast på förmiddagarna.. 

Peace Out And Take Care



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men i dag har jag legat med mensvärk så vädret gjorde det samma.

Kul med medeltidsveckan

2010-08-10 @ 00:15:48
Postat av: Girly

Pms monstret 0 Girly ;P

2010-08-10 @ 00:16:22
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0