7 Augusti

Tro det eller ej, men det spöregnar verkligen här. :((
Det är inte alls roligt måste jag säga, vi får väl se hur det blir med smaklösa spelningen idag.... 
Den blir antagligen inställd och jag som behövde tjäna pengar. :( men vad ska man göra åt det då? får väl leva på mina fattiga pengar som jag har kvar denna månaden haha.. 

Ikväll blir det iaf att åka iväg till den där festen i lärbro hur som helst.. Som sagt blir det inte smaklösa så får vi väl åka till den istället eller något? 
Hur som helst så ska jag bort till klosterruinen klockan halv 5 för att kolla hur det blir, regnar det bara lite ute så kommer dom antagligen att spela ändå, regnar det mycket så kommer det inte bli någon spelning så nu får vi hoppas jätte mycket på att det slutar regna snart..=) 

Vi ska snart åka in till stan och gå på bolaget också, för lite dricka behöver man ju alltid ha med sig om inte annat.. :P... Vi måste bara vänta på att grannen ska vakna så att Jimmy kan gå in dit och hämta pengar först.. :P

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Girly

Spöregnar här med, tur att jag stekte i solen i går

2010-08-07 @ 16:33:50
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0