5 AUGUSTI

Bara för att jag råkar vara lite trött idag.. xD..
Jag gick upp för en liten stund sen, drömmer så mycket konstigt på nätterna så att jag ännu är så sjukt trött när jag vaknar haha.. men det ska väl antagligen vara så? 

Väntar på mina spel från cdon ska komma, Jepp jag är en tönt som spelar spel ibland..  :D
Men det är ju någon underhållning iaf.. 

Hur som helst så håller TELIA ÄNNU PÅ ATT KRÅNGLA! fattar ni?
Det är två månader sen jag startade skiten, tv:n och telefonen fungerar fortfarande inte och internet går fortfarande 6 mbt för långsamt.. Vilket kap man har gjort va?
så nu ringer jimmy för ungefär 50gången för att få igång skiten igen, och det roligaste av allt, dom säger olika saker allihopa och det händer inte ett skit iaf, ännu bättre att det kostar pengar att ringa från min mobil.. 
Det blir faktiskt ganska så dyrt så Telia KYSS MIG I RÖVEN! Antingen så fixar dom skiten idag, eller så säger vi upp det och det är NU! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det känns heeelt underbart! :D

2010-08-05 @ 17:54:08
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: men gissa då! :D

2010-08-05 @ 18:48:24
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0