3 AUGUSTI

Vet jag vad som kommer att hända idag?
Nej jag har faktiskt inte en blekaste aning, jag funderar på ifall det var idag jag skulle hem till mamma? eller var det en annan dag?, Kanske att jag bara ska vara så allmänt tråkig så att jag sitter hemma och glor på film hela dagen?, jag tycker att det låter som en väldigt bra idé :D. 
Men vi får väl se hur det blir som sagt. Ska ringa och prata med mamma och se vad hon säger om alltihop. :)

Jag börjar bli hungrig också men som vanligt så vet jag aldrig vad jag ska äta, speciellt inte när jag är själv och får panik för att det inte finns något hemma, eller klart att det finns hemma men det är inget som jag är sugen på iaf.  Varför ska man alltid vara så kräsen? det är en bra fråga... 

Jag har börjat kolla på hela serien av O.C igen, det är fan rätt roligt att kolla på, eller hela? vi behöver inte överdriva jag har börjat med första säsongen nu, tyvärr så åt min kära Platina upp dom resterande säsongerna när hon var valp så jag får väl nöja mig med ettan nu fram tills jag hittar dom andra 3 till ett billigt pris någon stans.. 

Var ju på bio igår och såg bröderna Karlsson, den var faktiskt väldigt bra. bättre än man hade vågat hoppas på iaf. brukar oftast bli besviken när jag går på bio, men denna gången blev jag verkligen inte det.. :) 
Jag säger bara en sak! Se den.:) 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaha okej.. men vad tråkigt att det inte är öppet på hösten jag menar det är ju kul att festa då med fast kanske inte lika mkt turister iofs men ändå liksom, man måste väl ändå ha ett liv fast man bor på en liten ö haha :)

2010-08-03 @ 19:58:04
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0