15 AUGUSTI!

Sitter här med mitt PMS humör igen.. Haha, undrar faktiskt varför man blir så grinig? 
Känner ju knappt igen mig själv, det är lite läskigt faktiskt

Idag var det sista dagen på medeltidsveckan för i år, så det blev väl att åka in en sväng då vi inte hade något bättre för oss.. Det var ju trevligt en liten stund iaf, tills jag blev irriterad på någonting och åkte hem.. Haha. Jaa så har det varit så jäkla varmt idag så vi tog med hundarna till stranden, som vi vet så blir det alltid kaos när vi ska göra något med hundarna för min lilla kärlek Platina är alltid så ettrig inte roligt
Hon badade och skällde lite om vart annat, Marwin fick syn på en löptik och ville gärna bli lite närmare vän med henne.. 
Men vi ville ju inte ha några valpar haha, så dom fick inte bekanta sig med varandra.. Efter vi hade varit på stranden så blev det att åka hem och göra mat, Tacos blev det, IGEN? jaa tydligen haha
Sen blev det faktiskt att kolla lite på film, sen en promenad med hundarna det var myspys

Och nu vet jag faktiskt inte vad som händer? är ganska trött efter dagens bravader så det blir nog att trycka i mig mängder av choklad för det tycker jag att jag behöver. =) 
Och sen blir det nog att kolla lite på O.C för ovanlighetens skull. ;) 

I morgon fyller min kära mor år, så då blir det in till stan och gratta henne, först kanske vi ska hitta en present, vet heller inte riktigt vilken till vi skulle dit, men det ordnar sig nog med det

Peace Out And Take Care


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej :P

haft en bra söndag? :)

2010-08-15 @ 23:37:32
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0