11 AUGUSTI!

Har ont.. Vet inte när skiten ska försvinna? 
Kan inte förklara för någon hur det känns heller? Det är en sån konstig känsla, det typ känns som att det skär in under mitt bröst, fast det känns typ som att det är en bubbla eller något som åker omkring.. Aa ni hör, sjukt svårt att förklara, men ont som fan gör det iaf.. 

Så idag händer det antagligen inte alls så mycket, jag väntar som sagt fortfarande på att mitt paket ska komma, för det har fortfarande inte gjort det, skickade efter det förra tisdagen, 1-3 arbetsdagar skulle det ta men jag tycker att det har tagit 7 arbetsdagar, har ringt till posten två gånger också, men dom vet ingenting.. Men men, om det inte kommer idag så får jag psykbryt.. 

Har snart fått ner alla säsonger av O.C på datorn. :D Fett nice, visst att jag har sett första men kunde lika gärna ta ner alltihop för antar att det skulle gå fortare, det har nog också tagit en vecka, för att komma någon stans haha.. Men SNART är det färdigt och då kommer jag titta sönder på det. :D 

Nej nu blir det att kolla lite tv och bara chilla lite, Jimmy ska antagligen in till Hansa idag.. :/ Trist tycker jag haha, men han måste ju dit iaf tyvärr.. 
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Girly

Inte kul att ha ont gumman.

Ja nu är jag klar bilder ur huset finns i bloggen:)

2010-08-12 @ 10:56:45
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0