1 Augusti

Tänk att det redan är första augusti idag?. Jag vet inte riktigt vart den här sommaren har tagit vägen? Känns inte som att man har hunnit med att göra speciellt mycket den här sommaren. :S 
visst har man gjort en del saker men inte alls så mycket som jag egentligen skulle vilja göra.. :P.. 

Men men hur som helst så blir det att åka till stranden och bada en sväng idag, jag tycker inte man bara ska sitta inne och glo när det är så fint väder ute.. Sen blir det nog kanske en promenad med hundarna ikväll när det är lite svalare ute, stackars min lilla platina med all päls blir ju jätte varm.. 

Så just nu sitter jag och väntar på att Jimmy ska komma hem igen, han är ute på roma och kör cross roligt roligt, eller inte.. 

mer uppdatering senare.. 

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0