6/4-10

Bara för att det inte händer någonting idag?
Börjar få lite panik för att jag inte gjort något på lovet, bara varit hemma, men nu börjar jag bli frisk skönt det. :)
har nu bara lite ont i bihålorna.. I morgon ska jag åka till stan en sväng, ska åka till stan på Torsdag också faktiskt myspys.:)

I kväll, eller när Jimmy har kommit hem blir det nog en långpromenad med hundarna, eller en bit i alla fall, och sen så blir det bara att kolla på tv och så ikväll bara, skönt =).. Sen får man väl se om det händer något annat...

Peace Out And Take Care





Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja juste! snart ändå ju :) jag ska till kroatien ska bli så sjukt skönt att komma bort från sverige i sommar haha.. pallar inte vädret här ;p haha

2010-04-06 @ 21:09:56
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0