dumma hals

Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv när jag sitter här och har ont i halsen. :( är nog inne på min 7:e eller 8:e kopp med te nu och nu ska stackars jag dricka te med honung det är typ det värsta jag vet, men det ska ju tydligen hjälpa bra så får hoppas på att det gör det då.. :). hehe..
Jimmy är så gullig så han har gått till affären och ska köpa halstabletter till mig. Tack säger jag till han. :)

Men lite halsont ska inte hindra mig från att åka till stan ikväll, det är tråkigt att bara vara hemma ju.. Det är ju faktiskt ett helt påsklov, kanske inte ska bli sjukare dock men vi ska ju bara sitta och uggla och spela lite tv spel så det kan ju inte vara så farligt?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha aw tråkigt o höra. du får dricka mkt mkt te! :) och klä dig inte för lite när du ska ut vädret lurar ju en nu speciellt när solen tittar fram men det är ju inte så varmt bara för det hehe.

2010-04-03 @ 15:33:23
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0