9/4-10

Har precis varit och handlat frukost. :)
Det blev tekakor och så köpte jag en cola (a) bara för att jag råkade bli lite sugen på det hahaa..
Jätte tråkigt väder idag är det också ganska tråkigt faktiskt..
Igår var jag inne i stan med sara, vi var och fikade och sen senare så var vi på donken och så snurrade vi runt lite på stan och sen tog vi det bara lugnt ett tag, trevligt trevligt. :)

Skulle egentligen till mamma igår men det blev inte så för hon orkade inte riktigt och det förstår jag..
men på söndag ska jag hem till mamma istället ♥♥

Nej nu ska jag gå och fixa in filmer på usb:n och sen blir det att kolla film och käka frukost. :) Ska nog slå en pling till syster å mamma..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haft en bra helg då sötnos?

2010-04-11 @ 18:20:20
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0