5/4-10

Idag mår jag lite bättre, ska snart duscha och fixa i ordning mig, sen ska vi åka in till mamma på middag. :) Ska bli mysigt..
Vaknade tidigt idag som vanligt när jag är ledig, så har kollat på film halva morgonen typ.. Jag och Platina hade det jätte gosigt.. hehe, hon är för söt ibland alltså..

Jimmy tvättade min bil igår, den blev jätte fin, och idag blev det regn great hahaa...
i morgon ska jag nog gå en lång promenad med Platina, snälla Jimmy har tagit hand om den biten också nu när jag varit sjuk så tack till han. :)


Så gosigt hade jag och Platina det i morse, hon ser ut som en mupp som vanligt haha..

Peace Out And Take Care


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jo bra med mig lite ångest att det är skola imorgon igen :l haha.. annars är det fint :) jaså så du har börjat beställa hem nu då :D det är ju jättebra! måste shoppa nåndag nu i veckan så ska kolla på skjortorna då. :) mår du bättre nu föresten? kram

2010-04-05 @ 18:17:50
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha joo det är ju visst långt kvar typ 11 veckor eller nåt sånt.. kmr döö :P haha nej men, jo jag har sökt sommarjobb och måste ha ett så jag klarar mig i sommar. ska ju utomlands också så ja i need money.. :)

2010-04-05 @ 22:25:20
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0