4/4-10

Igår var jag inne i stan vid syster, vi hade det jätte trevligt, satt och pratade en stund, åkte ner till hamnen och kollade på solnedgången, skrattade och försökte komma med på bild vilket vi typ aldrig gjorde?
Sen var vi hemma vid bror en stund han ville att vi skulle festa med han, men eftersom att min hals typ är paj så tyckte inte jag att det var någon bra idé, sen åkte vi hem till syster och spelade lite nintendo wii,
Sen fick jag ännu mer ont i halsen så jag kände att det var dags att åka hem, och idag mår jag ännu sämre än igår. :( men jag får nog skylla mig själv..

I morgon ska jag och Jimmy åka hem till mamma och äta påskmiddag, eftersom att påsken inte är slut. ;). haha
om jag inte mår dåligt förståss för då får jag inte komma till mamma....
Annars så måste jag plugga som en dåre på påsklovet för att jag ska hinna färdig i Historian för att bli godkänd..
Fast egentligen skiter jag i om jag blir godkänd i historia eller inte för det är så satans tråkigt. xD..

Nej nu blir det väl att kolla någon film eller något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0