23/4-10

Jag bara känner hur bra den här dagen har varit. Tänker dock inte gå in på några detaljer för det pallar jag inte...
Så skönt att ha en sån himla "Förstående" pappa ibland också så jag blir nästan lycklig..

Jaja och vad fan ska jag göra ikväll? sitta och vänta på att hämta Jimmy i stan typ? Great så jävla rolig kväll verkligen..
Ska åka till affären och handla (för det är ju verkligen jätte långt att gå).. Men det regnar så jag har ingen lust att gå faktiskt

För jag känner inte att det typ är IRONI i hela inlägget jag precis skrivit, ja fast det där med att vara ironisk och sarkastisk är ju riktigt min grej så why not liksom? =)

Fast lite kul var det när Liz sjöng "Imse vimse spindel" förut. Alla som inte hörde missade något xD

Jag: "Ta gärna den där stolen, den kommer säkert att braka." Liz: "Haha mm, det skulle fan vara kul." Jag: "Feeeett kul." Liz: "Mm fett är verkligen rätt ord...", Onsdagens BÄSTA

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0