20100416

Då har man klarat av sista praktik dagen och allt. Känner mig riktigt duktig faktiskt. 
Nu väntar en hyfsat lång helg som det förmodligen blir till att åka till mamma och göra läxor och ännu mer läxor som ska vara inlämnade nu snart antar jag..

En och annan promenad blir det nog med hundarna också skönt det, eller ja det blir nog skönt om vädret är bra
det började faktiskt regna när jag kom in till stan idag, det var inte alls roligt. Sen var vi med barnen så att dom fick leka i hästarnas dal. inte så speciellt kul det heller för det var så jävla kallt så jag bara ville gå tillbaka igen... 

Ikväll vet jag inte om det händer så mycket. blir nog lite "fredagsmys" och så blir det nog någon film eftersom att det bara går skit på tvn ikväll.. det är verkligen tråkigt att det aldrig går något bra på tv..
så nu ska jag kolla om jag hittar någon film, ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0