19/4-10

Hämtat hem min kista från mamma idag, fett haha.. Hittade massor gamla skivor som jag sitter och lyssnar på massor med gamla skivor som jag hade i den och det är verkligen roligt att höra vad man lyssnade på när man var yngre.. väldigt speciell musik ibland xD.
Men BÄST av allt var att jag hittade min NOICE SKIVA! :D Som jag har undrat vart den tagit vägen..
Men nu har jag den igen.. Det var ganska kul faktiskt!

Snart blir det att byta om och dra till stallet, vill ha Afaz ikväll. =). så får hålla tummarna för att det blir han..






Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack gumman!



nu är jag tillbaka igen, shit så längesen det var som jag bloggade.. haha har en del att ta igen nu :)

2010-04-20 @ 12:20:50
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0