19 Februari!

Hejsan..

Jag vet att det var sjukt länge sedan jag skrev, men jag har varit på ganska dåligt humör och så..
Just nu sitter jag hemma vid farsan och är barnvakt, inte speciellt roligt måste jag säga.
jag är så trött så att ögonen går i kors och jag skulle bara vilja åka hem och lägga mig i min säng och sova.
Jag har varit hemifrån hela dagen och det hör ju inte till vanligheterna men ändå ganska skönt har det varit att komma bort lite iaf. :)
Men trött blir man om inte annat..


Så om ungefär en eller två timmar så kommer jag att få åka hem, har funderingar på om jag ska sova på soffan en stund men vi får se hur det blir med den saken..


Antigen så är det fel på denna dator som jag sitter vid just nu, eller så har min design fuckat upp sig totalt?? KOMENTERA GÄRNA och säg om den ser ut som vanligt eller inte? :)


Kommentarer
Postat av: Kassy - HUMORBLOGGARE

Hejsan!

Det var ett tag sen, Allt bra med dig?

2011-02-22 @ 15:48:54
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Postat av: sofie

hej! jag skulle behöva din hjäälp. jag vene hur jag ska göra. min mamma fyller år den 28 mars och jag vet inte vart jag ska bjuda henne. london, paris, barcelona eller rom? kan du snälla ge mig ett svar på min blogg. det är brottom nu.. tack på förhand och förlåt om jag störde!!

2011-03-06 @ 12:59:31
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0