3 April

Hej. 
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. 
Har hänt lite sen sist. 
I Måndags på ridningen fick jag ha Idol. :) och i Torsdags fick jag ha lite tråkigare ravelli. 
Och i Fredags var det fredagsmys hemma hos syster med alla barnen mycket mysigt var det :) 

Igår var jag och syster å minstingen Stephanie Hemma vid mamma och åt lunch och hade det mysigt klockan gick fort och sen åkte jag hem och hade filmkväll med Jimmy, vi såg bland annat The Full Monty! Den var rätt rolig faktiskt. :) 

Idag då?, Då blir det att hoppa in i duschen om en stund åka in till stan och hämta upp min systers barn (Julia) och sen ska vi gå och se på teater. Allt eller inget ska nu se den för andra gången men Julia hade ingen att gå med så man får ju ställa upp. :) Älskar fribiljetter =) haha.. 
Allt eller inget är alltså en musikal som är baserad på The Full Monty om jag förstått det rätt?


Det var allt för nu.:) 
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Jannis Kantenidis

vilken fin design :)!

2011-04-03 @ 11:24:37
URL: http://jannisk.blogg.se/
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra denna söndag? :)

2011-04-03 @ 15:29:52
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0