6 September!

Jag lovade typ för 100år sen att jag skulle fixa med en ny blogg design, har inte haft några idéer alls.. Men nu äntligen har det börjat hända någonting här iaf. =) den är inte färdig ännu men ska väl fortsätta att fixa till lite bättre senare idag/kväll..
Vad tycks so far?

Klockan blev så mycket för mig som inte är van vid att gå upp tidigt så strax innan 01.00 kom man i säng igår, och upp halv 8 nu, puuhh jobbigt var det att komma upp, men nu är jag ju uppe iaf, känner mig lite stolt över mig själv nu. ;) 

Idag ska jag ju till min jobbcoach. Hoppas på att det ska gå smärtfritt men det tror jag nog inte att det ska vara så stora problem.

Nej om man skulle knäppa på tv:n lite och göra sig i ordning, ska åka om ca 40 min så det kan nog behövas :)
Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Girly

Var jätte trevligt med brudarna...

Snygg den blev kramis

2010-09-06 @ 14:56:38
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

jag tycker att du har snygg design nu:)

2010-09-06 @ 16:35:04
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0