later,

Nu var alla måsten avklarade eller nästan alla, och inte känner jag mig ett dugg bättre för det, vad fan gör man med livet nu? Det har ju tydligen precis börjat. 

Känner mig faktiskt lite kluven, Jag vill faktiskt ha en rolig sommar... Och det hoppas jag att jag får också =)..
Det som man väntat och längtat efter försvann ju lika fort igen, det var mycket jag såg fram emot, men nu är det inget speciellt. Göteborgs resan känns ganska långt bort, och det andra också för jag börjar bli en aning rastlös av att bara sitta hemma också, fast att jag var inne i stan idag.. Blir inte mycket bättre av att jag inte har speciellt mycket pengar just nu så jag måste verkligen prioritera vad jag ska göra eftersom jag varken har busskort eller pengar till bensinen. 

Hoppas mina skattepengar kommer in SNART! då kommer jag att ha en liten aning mer pengar iaf =).
Nej nu ska jag inte sitta här och deppa, kan det vara det dåliga vädret som får mig på såna konstiga tankar kanske? :P

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha det blir ju så ibland när man kanske inte varit inne på länge så tänker man fan har jag svarat på dessa komentarerna elr vad ;p



mne jo allt är bra med mig tack :) själv också?

2010-06-08 @ 15:54:43
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0