8 JUNI

Idag har jag bara haft en allmänt skit tråkig dag, det har verkligen inte hänt något speciellt och jag var verkligen riktigt rastlös....
Jag hoppades på att jag skulle komma på något klokt att göra, det ända jag kom på var att städa så det gjorde jag lite, men hann inte så långt innan Jimmy kom hem igen...... BORING!

I morgon ska jag iaf åka in till stan och umgås lite med mamma, hon tyckte inte att jag skulle behöva sitta hemma helt själv, så det ska jag göra i morgon =)....

På Söndag ska jag ha studentmottagning här, hoppas jag får en kamera av min far då, jag tycker absolut att det är på tiden att jag ska få det nu, så jag också kan ta några normala bilder ibland, sen får vi se hur det går med att ta bilder i så fall, men antagligen kommer det bli mer bilder då än vad det är nu =)

Ikväll ska jag bara vara hemma eftersom det inte finns så mycket annat att göra och käka CHIPS OCH DIPP haha lite måste man ju få tröstäta ibland har jag inte rätt? :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah ja jag såg det, men äsch sånt händer :D



åh jadu.. men vet du inte alls vad du vill jobba med sen då? eller vad du vill göra för något? jobbigt sånt när man inte riktigt vet. puuss

2010-06-08 @ 20:22:43
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0