5 JUNI

STUDENTEN var skit roligt.. Hela klassen var på G och allt var bara bra helt enkelt.
Full och Glad KEXCHOKLAD blev man också haha, men det var nog det som var lite meningen också =)

Nästa söndag ska jag ha studentmottagning här och så fyller jag SNART 20!! Jippiiii ;).
Så det blir typ två kalas efter sig, typ med en veckas mellanrum bara men det är ju nice =) och jag hoppas jag kan få bli lite rik, fast måste ju spara pengar tills vi ska åka till Göteborg också..


Vad som händer med livet framöver det återstår att se, inte är det något mer pluggande som står på schemat just nu i alla fall. :P

Kommentarer
Postat av: nath

fin bild =)

2010-06-08 @ 16:01:37
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0