21 JUNI

Nu var det jätte länge sen jag uppdaterade igen, jobbigt att inte ha något internet hemma. :(.. Det kommer typ den 8juli eller senast då iaf, så det är ett tag kvar.. 

Idag fyller man ju 20 vet inte om det känns bra eller dåligt men nu så får man ju iaf gå på bolaget själv, det är väl det enda positiva med det hela, dagen har inte varit jätte rolig men den har varit helt OKej iaf.. Har fått bra presenter eller det mesta har varit pengar som jag ska ha med mig till göteborg när vi åker dit, så det var väl inte något som var sådär jätte roligt egentligen, kanske biljetten till P!NK då förståss... 

I morgon ska jag in till stan på möte och på onsdag så ska jag åka hem till pappa för att han ska fira mig då.. Jaa och ikväll verkar det inte som att det händer något heller, skulle träffa en "kompis" men får inget svar så det verkar inte bli så.. Nog om det... 

Nu ska jag snart gå in till oss igen, det får väl bli att slänga på en kass film eller något?

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sorry för super segt svar, har inte haft tid till bloggen på hela veckan. jo sant huvudsaken är att man har ett jobb iallafall inte alla som har hehe..



allt bra annars?

2010-06-25 @ 14:39:14
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0