14 JUNI

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade något alls här, men det är så att Jimmys bror var den som hade internet hemma vid oss och utan att säga till så har han sagt upp det så nu måste jag starta ett nytt abonemang (bra för mig för då får vi tv och telefon på köpet) Och det tar ungefär 3 veckor, eller det har gjort det förut iaf, jag får hoppas att med lite tur så kanske det inte tar så lång tid.. Det är lite svårt att söka jobb och sånt om man inte har någon dator,

Just nu sitter jag hemma vid mamma så det är därför jag har dator nu, och desutom är det ganska tråkigt att sitta hemma när man inte har något alls att göra...

Igår hade jag studentmottagning, jag fick min efterlängtade KAMERA den var fin och lätt att förstå sig på. :) Sen fick jag en badenbaden stol mycket bekväm att sitta i, fick en jätte fin pall också och parfymer, jag fick 2000kr som jag ska spara tills vi åker iväg, MYCKET BRA DAG!

En annan väldigt bra sak var att jag fick tillbaka min borttappade plånbok idag, det är bara att säga tack till hamnplan som lämnade in den till Polisen. :)

Om en vecka fyller jag 20år, och vet ni vad?? JAG HAR INTE EN ANING OM VAD SOM HÄNDER DÅ OCH DET SUGER..

Här var en ganska lång uppdatering om vad som hänt senaste tiden, vet inte när jag har tillgång till en data igen, men då kommer det en ny!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja, jag hade tur att jag fick ett av komunen denna sommaren det fick jag inte förra och det andra jobbet fixade jag själv så ja, bättre än inget alls. plus pengar pengar ;) hahah



ja men det låter ju inte illa det heller. jag ska nog till kroatien senare i juli typ i början av aug blir det nästan jag måste ju jobba först. men tur jag ska jobba för nästan alla mina vänner åker på semester nu snart så det kommer bli jobbigt för mig som kmr vara kvar själv :( haha

2010-06-14 @ 20:25:38
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0