10 JUNI!

Igår var jag inne i stan vid mamma, mycket trevligt.
Vi var nere på stan för att hon hade fått pengar av Jimmy (inte min Jimmy) så hon skulle handla lite underkläder och så skulle hon köpa ett par skor. :) 

Vi var inne på Lindex och kollade underkläder ganska länge, jag hittade en snygg bikini överdel i MIN storlek för en gångs skull, fattar ni vilken grej? När hittade jag en bikini överdel eller bh i MIN storlek senast?? Typ hundra år sedan, det är nästan fullt omöjligt... Men nu hittade jag det iaf =)

Efter vi varit nere på stan så åkte vi och åt mat och sen så åkte vi hem till stora syster en stund, mamma tog med ett av hennes barn hem och jag åkte tillbaka till syster igen för min bror var där, han skulle få walkie talkie av mig för att lämna det till pappa eftersom jag inte orkade vänta i stan tills han slutade.. 
Men jag blev bjuden på mat och trevligt sällskap så tyckte jag att jag lika gärna kunde stanna kvar och det var trevligt  Spelade lite nintendo wii sen rann tiden iväg och jag åkte hem 
Så gårdagen var egentligen en ganska så bra dag =)
Min BIKINI! :D

Kommentarer
Postat av: Lizette

........ jag ÄLSKAR din bikini.

2010-06-10 @ 20:49:25
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaha ja okej. jag ska först jobba på ett ålderdomshem som komunen fixade haha och sen det andra är städjobb. men det är bra betalt så ja, bättre än inget sommarjobb alls. i need the money!



ska du resa i sommar? puuss

2010-06-11 @ 19:36:22
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0