Måndag

I dag är det en helt vanlig tråkig Måndag

Visst är det skönt att vara ledig på Måndagar, det kan jag inte klaga över.
Men det är inte så jätte roligt när typ alla andra jobbar och går i skolan.. Vad ska man göra liksom?
Just nu ligger jag här i sängen och skriver ett ofantligt tråkigt inlägg.. Men vad händer efter det?
Förut idag så gick jag på en lång promenad med Platina ♥, Det var jätte mysigt och hon var jätte duktig :)
Hon brukar alltid vara så hysterisk när Marwin är med, Men nu när vi var själva gick det skit bra..
Senare ikväll ska jag iväg och rida, Vet inte om det ska bli kul eller inte? men det märker jag då. :)
Det var allt för nu. haha men kanske skriver något senare


Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Jimmy

''gilla''

2010-02-19 @ 20:52:35
URL: http://jimmyvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0