Helg

Fredag idag, Det har varit en allmänt seg dag idag har varit hängig och så..
Inatt kommer Jimmys bror till Gotland? Om det inte blir inställda båtar och sånt antar jag hehe..
Ikväll vet jag inte vad som händer annars, vi ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. kanske att jag ska tvinga Jimmy att köpa Ostbågar till mig också? haha.. 

Jimmy håller på att värma på Kolpuddingen som vi fick av mamma just nu MUMS. :) Det kommer bli gott.. 

Jag sitter nu och kollar runt lite på Internet på telefoner, Vet ju förstås vilken jag vill ha men om det inte går att låsa upp den från tre så vet jag inte om jag vill ha den ändå??
R.I.P min telefon som har fått ADHD eller något? Jag blir så trött på det helvetet. :P

Min skönhet? hahaa.


I Morgon ska jag vara barnvakt hela dagen och hela kvällen till mina småsyskon great. hoppas att pappa betalar mig bra om jag ska sitta där från 13.30-00.30? Fan vilken sunkig dag det kommer att bli haha

Kommentarer
Postat av: Lizette

SV: nej, du får inte skaffa 3!!! I WILL KILL YOU :o <3

2010-02-21 @ 15:42:17
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0