Härlig dag ffs?

Sitter jag här igen och vet inte vad det finns för vettigt att skriva?
Ska nog inte göra speciellt mycket ikväll. funderar på att ta en dusch knäppa på en film och efter det gå och nanna kudde :)
Jimmy är tråkig och sitter och spelar massa hela tiden, ofta jag tycker det är roligt att kolla på?

I morgon är det Torsdag och jag ska åka och lämna bilen till mamma i morgon bitti och så ska hon köra mig till skolan. :P Efter skolan är det bara att gå till henne och hämta den igen inte alls så pepp på det direkt, men sånt är livet. Får väl vara glad om jag får min bil att fungera någonsin igen. Nu står den bara där och ser fin ut. Det är bättre om den kan fungera och se fin ut också. ;D

Jag väntar på att bror ska höra av sig så att jag vet om han ville köpa min telefon eller inte annars så blir det Jimmys bror, Men skulle vara bättre om Emil köper den nu för då har jag extra pengar denna månad :D
För att i morgon eller på fredag ska jag skicka efter min telefon. :)
Emil ringde och frågade tre om den var låst till deras operatör men konstigt nog så var den inte det, jag tyckte det var jävligt great så nu behöver jag inte oroa mig för att den är låst till någon operatör i alla fall...

En sak till SKITSNACKARE FINNS DET GOTT OM!, En annan sak är att SKIT SKA SKIT HA! Jag kunde fan inte ha sagt det bättre själv hahahaa.... Till er andra

Peace Out And Take Care.

Kommentarer
Postat av: Göteborg<3

Den som säger att någon är skitsnackare är den som snackar mest skit själv! Och om man skriver skit om andra på nätet så är det bara för att man är feg och inte vågar säga det till personen i fråga och att man inte vågar stå för vad man säger....

2010-02-25 @ 15:11:57
Postat av: Milla

Säger du som inte kan stå för vad du har skrivit?

Bara för att du tog åt dig då. Och dessutom har jag inte skrivit skit om någon. :) det var ett konstaterande.

2010-02-25 @ 19:44:31
URL: http://millaag.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Eller hur det måste vara en dum jävel. Typiskt såna som går runt och snokar runt om dom de snackar om också för dom är så jävla nyfikna. Hittar du några användbara rader, ''Göteborg<3'' som du kan använda i dina diskutioner sen?

2010-02-25 @ 20:14:08
URL: http://jimmyvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0