Det är tisdag för fan ;)

Igår var jag å Jimmy på stan en sväng in på banken och allt sånt som ska fixas, Sen var vi och släppte av Jimmys brorsa vid deras kusin för han skulle åka med båten.. Och senare på kvällen var jag i stallet. Det var ganska kul :)



Idag har jag varit och träffat syster hemma hos hennes pojkvän, det var trevlig :),
Vi satt och kollade på Bröllopsfotografen, den var helt okej men det var inte någon utav dom bästa filmer jag har sett..
Om bara 3 dagar så är det sportlov fan vad skönt det ska bli :D ♥
Och sen är vi borta från skolan i 7 veckor? och sen är det inte alls långt kvar tills studenten GREAT!



Men i morgon så blir det skolan igen.. Efter så vet jag ännu inte riktigt vad som händer.......
Men blir nog i alla fall att ringa till far min och höra vart barnvakts pengarna tog vägen? Haha
Vill ha dom. :)
Har inget mer oviktigt att skriva nu så


Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0