Det är nästan lördag idag?

Idag är det lill-lördag hehe :)

Varit i skolan idag och det är alltid lika roligt? not
Jag har haft en bra dag idag fast det är jobbigt när det är folk som försöker vara glädjedödare och så
Men dom lyckades bara i typ 10 min för sen åkte jag till mamma och blev genast på bättre humör
'
Hon visade mig vart vi ska bo när vi åker till Göteborg i sommar och ska se P!NK fett va? haha
Sen så ska vi till Ullared också inte illa pinkat, Resan och biljetterna till P!NK och så får jag av mamma i 20års present snällt va? :D
Då blir det ner och Shoppa shoppa shoppa.. Great
'
Snart ska jag åka in till stan igen för att handla lite med Jimmy och sen blir det hem och göra lite mat och så
Igår var det alla "fettisars" dag också. Någon som tjockade sig? Hahaa.
Nu har jag inte tid att sitta här och sitta längre


Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0