Barnvakt idag

Idag, eller ja ikväll är jag barnvakt. Inte allt för roligt men det händer ju ändå kanske inte så mycket annars.
Senare ikväll när pappa kommer hem så ska jag ta bilen hem igen. :) Får se om jag kommer någon stans över huvud taget i det här vädret, men det hoppas vi såklart på :). Snart ska jag förmodligen skicka efter min telefon också =) tänkte vänta tills jag får mina andra pengar bara sen blir det att beställa den direkt hehe.
Hoppas att man kan få den upplåst gratis också bara annars blir det ju en ganska dyr historia men shit the same.

Min fina Skrållan har gått bort under helgen men jag hoppas hon får ett bättre liv där hon är nu än vad hon skulle ha om hon fortfarande levde. :) R.I.P ♥
Det är ju bara en Katt eller vad är det folk brukar säga? men det är inte så bara när den har varit med i hela ens liv faktiskt..

Nu ska jag återgå till min roll som barnvakt blev ett litet inlägg här nu innan jag ska gå och borsta tänderna på dom och natta dom.. När dom sover blir det att käka godis dricka enegidricka och se på någon film. :)

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0