Bara en tråkig söndag ;D

Idag har jag varit duktig och städat massor (a)
Har också tränat lite idag, men har träningsvärk som fan i magen så det blev inte så jätte mycket idag


Ikväll blir det att göra potatisgratäng, Undra om den blir god? :) och kyckling muumms. 
Det går inge bra på tv nu för tiden heller ganska tråkigt, fast vi har ju bara 1,2 och 4 kanske är därför?
Telia helvetet har gjort fel? så vi kommer antagligen inte ha det på några år eller nått sådant?

I Morgon ska jag åka in till stan och hämta bilen igen, och så ska jag kolla om min telefon som jag skickat efter har kommit :D.


Nä det var allt för nu

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Lizette

EEEEEEEEY du har fixat design!

2010-02-28 @ 21:23:26
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0