20100214

Alla hjärtans dag idag alltså.

Händer det något kul?

Igår
Satt jag och gjorde ingenting på dagen, skit tråkigt. Sen klockan 14.55 tog jag bussen in till stan. Kan ni tänka er mig på en buss? ;) men så är det ibland nu när min bil inte funkar längre.
Sen gick jag hem till Mamma för att hämta hennes bil♥
Sen så åkte jag hem till Sara och umgicks ett tag med henne. ganska länge. Var hemma kanske 22.45 och då var det inte så mycket mer som hände faktiskt..

Idag
Ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Sen ska jag åka in till stan med mammas bil, dom ska åka till Mormor å Morfar och fika klockan 15.00 och under tiden ska jag hem till Syster och umgås lite med henne. :) När Mamma och Jimmy (mammas Jimmy inte min) har fikat färdigt så är det lilla jag som får bilen igen :D. Då ska jag pysa hemåt igen och sen får vi se om det blir något alla hjärtans dags firande här. Men det tror jag dock inte att det blir. Kanske blir någon film eller något, och någon god mat? Det får vi se :).
Nu har jag väl egentligen inte tid att sitta här och skriva längre.. så

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

aw haha.. jaså ni har inte det men du kan väl beställa hem elr det går inte även på nätet? :P

2010-02-14 @ 14:12:25
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Kolla min blogg alla millas läsare

2010-02-15 @ 12:36:25
URL: http://jimmyvanilla.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: haha, du får ta och baka såna! :D det var busigt lätt ;)

2010-02-15 @ 13:11:40
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0