20100212

Hej hopp

Skolan

Var i skolan idag och var på strålande humör? Vi hade först människor i behov av stöd.. lektionen kändes för övrigt ganska lång. Efter det var det Religion som också kändes som en riktigt lång lektion idag.. Efter vi slutat så hade vi ett möte om projektarbetet och vi kom fram till att vi skulle fortsätta?


Efter skolan

Efter skolan åkte jag hem till min mor och lämnade bilen yeeehaaa. Och sen så var det bussen hem som var väldigt full idag dessutom. När jag kom hem så var vi vid veterinären med Platina och Marwin (Tini-Wini och Marre-Barre)
Det gick fin fint. :) Efter det så somnade jag länge. Vaknar med ett ryck och undrar hur mycket klockan är, VA? 16.50? Oj det var ju inte så bra.


Kvällen

Ikväll blir det att äta tacos och kolla på let´s dance? eller? jag vet inte vad vi ska kolla på men någon blir det alltid. :) Sen blir det sängen senare ikväll..

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Lizette

JAG KOMMER OCH KIDNAPPAR DIN TACOS!

2010-02-12 @ 19:05:00
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: någon random tjej.. :S

2010-02-12 @ 21:17:18
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0