20100210

Hej alla glada och sura
Kom nyss hem från min kära mor, fick kvällsmat av henne. Potatisgratäng och fläskfile ska bli gott :D
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt allt som händer? Fast ärlighet varar längst så det är nog ett gott skratt man får sig av allt ändå. :) Jag menar varför ska jag dra ner mig själv i skiten? Det är roligare att vara på bra humör.
Ikväll blir det en mys kväll framför tv:n och kolla på andra avenyn och dricka cola med Jimmy ♥
Sen efter det blir det nog en film =).
I morgon skolan igen, hoppas på en lika härlig dag som idag? hahaa.
Dagens humör:
Dagens roligaste:
Dagens tråkigaste:
Dagens låt:
Dagens Klädsel:
Dagens borde:
Dagens längtan:
Dagens frisyr:
Dagens vill ha:
Dagens planer:
Dagens fundering:
Dagens mående:
Dagens godis:
Dagens tönt:
Dagens köp:
Dagens saknad:



DAGENS!

Dagens humör: Glad
Dagens roligaste: Att komma hem?
Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens låt: Metallica - Nothing else matters
Dagens Klädsel: Svarta byxor, blå långärmad tröja
Dagens frisyr: Utsläppt med ett hårspänne i luggen
Dagens borde: Gå långpromenad med Platina
Dagens längtan: Hem?
Dagens vill ha: Ny telefon. :)
Dagens planer: Sitta och glassa i soffan framför tv:n
Dagens fundering: Varför folk inte bara kan sluta bry sig, och sköta sitt eget istället för att försöka sköta mitt?
Dagens godis: Polly
Dagens tönt: Nämner inget namn men du vet nog själv. :)
Dagens köp: Polly och Cola
Dagens saknad: Jimmy och hundarna

Kommentarer
Postat av: Lizette

Åh, ge mig din mat, det lät sådär laagom gott. :O <3

2010-02-10 @ 18:16:09
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: haha nej, inget stan idag, sa till henne att komma hit och dricka te med mig istället ;)

2010-02-10 @ 18:16:37
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0