20100209

Hej igen

Just nu så har jag inte så mycket att göra, eller om jag tänker efter så har jag kanske det?
Jag skulle ju tillexempel kunna gå ner i källaren och tvätta, men det är ju inte så roligt
då skulle jag ju lika gära kunna gå och knäppa på en film :)
Det tycker jag låter som en hyfsat bra idé.

I morgon är det ju som sagt skolan. Ska dit igen och då blir det som vanligt att sitta och leka att man tycker det är skit kul att vara där och att det är jätte intressant. får glädjas åt att det snart är helg igen


Det börjar bli dags för mig att köpa en ny telefon också :/ Min börjar bli riktigt dålig, vet iofs inte när jag kommer få råd till att köpa den. bilen är ju trasig också :(
men i Mars kanske? =)  i hope so. får bara hoppas på att min håller i 2 månader till eftersom den håller på att stänga av sig typ hela tiden.

Denna telefonen vil jag ha i alla fall. :D


Väntar på att Jimmy ska komma hem också, han har varit borta hela dagen så kom nu..
♥♥

Ha det gött för fan
/ Milla


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kuul att du börjat blogga :D

2010-02-09 @ 23:32:33
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0