7/4-10

Igår kväll blev det att åka in till stan och fika med Sara mycket trevligt. :)
Vi var på donken eftersom att det inte fanns något annat som var öppet, lite drygt att det inte finns något riktigt kafe som är öppet på kvällen, det hade liksom varit lite trevligare att faktiskt sitta på ett kafe, hehe.
Men men, idag har jag typ varit helt slut vaknade sent och sen kollade jag på film och så somnade jag typ igen, ikväll blir det också bara att ta det lugnt, ska kolla Andra Avenyn såklart, ta en promenad med hundarna och snart äta kvällsmat.. Låter som en skit bra kväll. :D.

I Morgon ska jag åka in till stan iaf, skulle ju det idag egentligen men det blev igårkväll istället. men vad spelar det för någon roll? xD.. ska till mamma då, hoppas på att hon mår lite bättre och så får man hålla alla tummarna som går för att det ska gå bra för Morfar...

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag vet inte hur länge vi är borta faktiskt vi har inte bestämt allt än hehe :) joo hedersmord blir det! det är ändå ett djupt ämne att skriva om och jag satsar på högt betyg nu i svenskan så får väl hoppas på det bästa, så svårt är det nog inte att skriva om det. men jobbigt med projekt nu.. har tröttnat haha



vad har hänt med din morfar? :/

2010-04-07 @ 21:58:51
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0