3/4-10

Har precis vaknat nu. :). vilken sovmorgon va? ;) haha
Jaa nu är det äntligen påsklov, vill inte säga att mitt påsklov fick en sådan jätte bra början..
Vaknade igår med jätte ont i halsen och sov bort nästan hela dagen, och det var jätte fint väder ute.. Ganska tråkigt.
Fast vi hämtade min bil igår, FAN VAD SKÖNT DET VAR ATT FÅ HEM DEN IGEN! Med helt nya sommardäck och allt, det var ju inte helt fel det nej, helt nya vinterdäck och helt nya sommardäck då behöver jag ju iaf inte nya på ett bra tag. :)
Idag så vet jag inte vad som händer, ska dricka lite te och försöka få min hals att må bättre, sen ska jag nog in till stan ikväll och umgås med syster och så ska jag förbi pappa för jag ska faktiskt få ett påskägg av han. :D gulligt att han tänker på mig någon gång iaf. hehe...

Nej nu ska jag inte sitta här längre, kanske kommer ett inlägg senare
Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0