30/4-10

Fan vad trött jag är idag alltså, känndes inte som att tiden gick framåt idag i skolan utan det gick bara hur segt som helst, sen var bussen också väldigt långsam.. Men nu ÄNTLIGEN är jag hemma igen.. :) hemma kär? - det kan du skriva upp att jag är.. ;) haha
föräldrar mötet igår gick iaf helt okej antar jag, sen var vi på trea fest senare igår, blev inte full men kanske lite onykter..

Och idag är det valborg och jag vet fortfarande inte vad som händer, jag ska nog vara nykter ikväll iaf så jag kan köra.. Skönt när man kan ta sig som man vill.. Jobbigt när man måste anpassa sig efter bussar och sånt hela tiden annars..

Nu ska jag dra och försöka få lite mat i magen är as hungrig..

Peace Out And Take Care

Kommentarer
Postat av: Nathalie

heeej! :D jo bra med mig! själv med?

2010-05-01 @ 00:47:51
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0