17/4-10

Vaknade för en stund sen, det är ju alltid lika härligt. ;)
Har kollat runt lite på kläder på internet också, man blir så sugen på att beställa, fast den här gången blir det nog att handla på stan faktiskt. :) skönt när man får testa kläderna innan man bestämmer sig för att köpa dom.

Idag vet jag inte om det händer något speciellt, ska nog klä på mig mycket kläder och gå på en lång promenad med Platina idag, inte så skönt väder ute men skulle ändå vara ganska skönt med en långpromenad. :)..

på måndag får jag pengar av Jimmys mamma igen, lite som är kvar på telefonen ännu. och då jävlar. ;) Sen blir det att lägga undan lite mer pengar till resan också som vi ska göra i juli vill ju inte åka på shopping semester utan pengar haha... 
nä nu orkar jag inte sitta här och glo längre.

Peace Out And Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0